Capitolul 8

Emmet POV

Ma plimbam prin padure, gandindu-ma la Rose. Nu stiu de ce,dar ma gandesc mai tot timpul la ea, Cred ca m-am indragostit,dar ce sa fac cu Bella? Adica am descoperit ca pentru ea simt o iubire frateasca si nu stiu cum sa-i spun. Doamne de ce e asa de greu?

-Fie ce-o fi! Eu ii spun Bellei ce simt pentru Rosalie chiar cu pretul sa ma dezmembreze, dar mai bine sa n-o faca!

-Emmet vorbesti singur?

Am incremenit in momentul in care i-am auzit vocea si m-am intors instant.

-Bella ce cauti aici?am intrebat surprins.

-Pai eram la vanatoare. De ce?

-Vreau sa-ti spun ceva important si sper sa nu ma urasti.

-Da?

-Eu m-am indragostit de Rosalie Hale si aseara m-am intalnit cu ea si..ei bine..au iesit scantei,am zis cu ochii in pamant de rusine.

“Bella o sa ma omoare!”am gandit

-Stiu! a spus ea calm. Chiar ma intrebam cand o sa-mi zici,credeam ca o sa mai dureze ceva,a ras ea inocent.

-Deci nu ma urasti? N-o sa ma omori?
-Doamne Emmet ce ai?! Logic ca nu,daca tu o iubesti e treaba voastra cine sunt eu sa ma bag?a spus zambind.

In acel moment am luat-o in brate si m-am invartit cu ea. Eram cel mai fericit barbat din lumea-ntreaga

-Mersi Bely-Welly! Esti cea mai tare! Ma duc sa-i spun lui Rose!

-Ok!

Bella POV

“Nu pot sa cred ca m-a lasat pt Rosalie!El chiar nu-si da seama cat ma doare? Logic ca am fost de acord din moment ce a zis ca o iubeste si toate celelalte ganduri”astea erau intrebarile din mintea mea, nu intelegeam cum s-a ajuns la asta. “Daca asa a fost sa fie,atunci eu nu ma bag”

Toata seara m-am plimbat prin padure,extrem de trista. Am ajuns la poienita mea preferata,unde m-am intins pe iarba umeda si am privit rasaritul,in momentul asta era singurul lucru care ma mai inveselea. Am hotarat sa ma ridic si sa ma duc la Alice,e ciudat cum Ally a devenit cea mai buna prietena a mea in scurt timp.

In 15 min eram in fata usi Culleni’lor hotarandu-ma daca sa bat sau sa plec.

In momentul in care am dat sa plec,Alice a iesit afara si m-a luat in brate, atunci n-am mai suportat si am izbucnit in plans.

-Gata Bella,nu merita! Nu era bun pentru tine! Hai inauntru!m-a condus pana in camera ei.

-Doamne Alice nu stiu ce sa fac,ma doare atat de rau!i-am zis stand in mijlocul patului

-Te inteleg Bella,dar trebuie sa te calmezi si sa-l ignori.Incearca sa fii tare!

-Dar Alice nu pot! Pur si simplu mi-a rupt inima!

-Stiu,de aceea trebuie sa il uiti si sa te distrezi! Am o idee!a spus si am vazut cum i se aprinde un beculet de-asupra capului. O sa mergem la petrecerea de azi!
-Care petrecere?am intrebat suspicioasa. Ce petrecere e azi?
-Bella!a tipat ea oripilata. Azi e “Valentine’s Day”cum sa uiti asa ceva? E o petrecere la scoala,o sa fie grozav. Or sa fie multi baieti si prevad ca vei dansa cu o bunaciune de baiat asa ca hai sa te pregatim.

Am vrut sa comentez ceva,dar Alice mi-a retezat vorba cu un singur deget.

-Daca spui nu iti ard toata colectia de carti!
-Orice Alice,dar nu cartile mele!Nu am nicio sansa scap, nu?
-Exact!mi-a raspuns zambind arogant.

-Atunci Alice,ma las pe mana ta sa ma faci frumoasa!
Dupa 2 ore de peregatiri,am plecat la petrecere. Cum am intrat inauntru l-am vazut pe Emmet cu Edward, acestia discutau si zambeau, in acel moment am vrut sa plec dar Ally m-a oprit.

-Fi tare!mi-a spus.

Am dat din cap si am inceput sa merg inaint. Abatuta m-am izbit de cineva,iar inainte sa fac cunostinta cu pamantul,m-a prins.

Ma uitam uimita la ochii lui albastri,arata ca un zeu grec.

-Ce ai patit? De ce o fata asa frumoasa ca tine are ochii scaldati in tristete?m-a intrebat pe un ton dulce.

-Nu…nu conteaza! Trebuie sa plec de aici.

-Hei e inregula daca nu vrei sa imi spui, insa vreau sa te ajut,

-Eu nu pot sta aici si sa il vad pe Emmet dansand si fiind fericit cu Rose,am zis abtinandu-ma sa nu plang

-Danseaza cu mine!mi-a spus si spre uimirea mea am acceptat.

In momentul cand am ajuns pe ring,a inceput una din melodiile mele preferate „One Republic- All the right moves”. Am inceput sa dansam lent. Toti se uitau uimiti la noi,mai ales Emmet si Edward.

Cand melodia s-a sfarsit,m-am uitat la el.

-Cine esti?asta e tot ce-am mai putut sa zic inainte sa simt cum forta dispare din trupul meu  si  lesin iar ultimul lucru pe care l-am vazut au fost cei doi ochi albastri in care m-am pierdut..

_______________________________________________________

vaniLLa la taste,minune,nu?

so dupa ce n-am mai publicat mult timp,m-am gandit sa fac o fapta buna si sa scriu capitolul 8 care sper sa va placa si sa scuzati greselile :”>
kisses:*

Lasă un comentariu