Capitolul 5

Bella POV

Restul zilei a trecut fara evenimente prea importante. Samabata asta am planificat sa merg cu Alice si Rosalie la mall.
Tot drumul am condus in liniste,Emm m-a intrebat ce am,dar sincer nici eu nu stiu.Am o starea dintr-aceea ciudata. Ma tot gandesc la Aro,mie- dor de fratiorul meu iubitor,zapacit,care ii punea pe ceilalti inaintea lui. Acel fratior cu care faceam numai tampenii,care imi promitea ca nu se va schimbat vreodata. Acum a devenit o vipera care se gandeste doar la ea,dar stiu ca undeva,adanc ingropat, mai e acea persoana care mi-e frate.
Am ras cu gandul la o amintire. Biata Lorena,a trebuit sa guste viata de vampir. Inainte Aro ar fi facut orice ca sa ma vada fericitita,chiar mi-a transformat calul,pe Lorena, in vampir.
Am oftat amuzata,primul cal vampir.O bataie usoara in usa m-a readus la realitate.
-Da?am intrebat.
Pe usa si-a facut aparitia un Emmet plouat.
-Belly!a tipat el sarind la mine in brate. Acei..acei demoni mici mi-au distrus a doua iubire!a spus el.
M-am incruntat.
-Ce iubire Emmysor?am intrebat confuza
-Jeep-ul meu!a spus el si mai avea puti si plangea,daca inca mai era om.
Am coborat jos si m-am indreptat spre garaj. Acolo,langa copilasul meu era……OMG!…
-Un jeep roz!am spus incepand sa rad.
Am tusit,lund o fata amuzo-serioasa.
-Cine a facut asta?am intrebat uitandu-ma la cei trei.
Nimeni n-a raspus.
-Nu ma face-ti sa aflu eu!am spus albindu-mi ochii.
Jane a iesit in fata si a zis:
-Eu am avut ideea!
-Eu am adus vopseaua!a spus Mary
-Si eu i-am gasit de ocupatie lui Emmet!a continuat Alec
-Si toti am vopsit!au zis ei.
Am inceput sa rad,m-am dus si i-am pupat pe toti.
-Deci am scapa de pedeapsa?au intrebat ei.
-Nu! In camerele voastre! O sa vin eu m-ai tarziu sa ma ocup de voi.
M-am intors l-a Emm si l-am luat in brate spunandu-i:
-Peste 2 ore adu orice vopsea vrei tu si iti reparam masina,am zis zambind.
-Yeyyy! Te iubesc pufuletele meu!a spus el razand si invartindu-ma in aer,pana s-a impiedicat si a cazut peste mine.
Copii au inceput sa rada si eu mi-am format scutul dandu-l jos pe Emm dupa mine.

Peste cateva minute m-am dus la Jane in camera.
-Deci pedeapsa? a intrebat ea.
-Da! 2zile fara curse de orice fel si 3 zile o sa fii arbitru la ritualul nostru!am zis uitandu-ma serioasa la ea.
Am plecat din camera lanad-o pe Jane nervoasa,dar langa pat i-am lasat un bilet sper sa-l vada.
M-am dus la Alec.
-Alec pentru 2 zile pleci In Vancover,iar Mary tu in Seattle,le-am spus facandu-le cu ochiul,acestia s-au intristat vazandu-l pe Emmet in usa,uitandu-se urat la ei.
„Norocul nostru ca nu stie prea multa geografie”am gandit amuzata.
Acestia m-a imbratisat dupa ce-a plecat el si au inceput sa-si faca bagajul.
M-am dus la mine in camera unde era doar Jane care mi-a aratat biletul pe care scria „Cursea doar in Seattle si Vancover,sa nu afle Emmet”
-Da?m-a intrebat ea zambind.
-Da,stii ca nu pedespsec o gluma buna si plus ca meriat dupa ultima farsa!
Jane m-a luat in brate si a plecat spre camera ei.

__________________________________________________________
Am revenit cu un nou capitol:D scris de mine (vaniLLa) care sper sa va placa. Urmatorul capitol ii apartine Alexei. Si sper sa va placa acesta,mi-a cam luat ceva sa-l scriu,avand in vedere ca am o mica pana de inspiratie:(

3 comentarii (+add yours?)

  1. Dy@nn@
    ian. 11, 2011 @ 19:28:20

    prima

    Răspunde

  2. Dy@nn@
    ian. 11, 2011 @ 19:45:14

    super…dar scurt:(
    este minunat ficul:X:X:X:X:X:
    abia aspt nextul:x
    pe cand e?

    Răspunde

Lasă un comentariu