Capitolul 4

Bella POV

Am oftat,cat de dor imi e de vechiul Aro…..

Am m-ai oftat inca odata si m-am ridicat din pat, nici nu am observat cand m-am pus in pat….M-am uitat la ceas si era 6…

M-am dat jos din pat si am plecat spre uriasul meu dressing,avand in vedere ca am o stare cam proasta, m-am gandit ca hainele sa-mi reprezinte starea. Mi-am luat o bluza neagra, o pereche de jeans negri, botine negre si ca sa mai dau putina culoare un sacou rosu, ca accesorii un inel si o pereche de cercei rosii, bratarii cu negru si rosu si un colier cu un copac desfrunzit pe el.Toate bune si frumoase pana cobor jos,unde ii vad pe Jane, Alec si Mary albi,mai albi decat sunt vampirii. Ma uit suspicioasa la ei pana intru in bucatarie unde vad  ca totul era alb si coji de oua pe pereti.

-JANE! ALEC! MARI!am tipat la ei. DE CE V-ATI BATUT CU OUA SI FAINA?!!i-am intrebat/tipat la ei.

-Pai Emmet a inceput!a spus Alec.

-Cum?!a spus Emmet cu o urma de amuzamet pe chip,dar care i-a pierita cand m-a vazut.

-Emmet cum ai putut?!l-am intrebat nervoasa. Jane, Alec, Mary si desigur Emmet curatati aici, in 10 minute vreua ca totul sa fie gata altfel……a spus uitandu-ma la ei, toti 4 chircind de durere.

-Inteles!au spus toti 4.

In mai putin de 10 minute bucataria era luna si toti se uitau la mine cu niste fete de ingeri. Am zambit si i-am facut lui Emm semn sa mergem spre masina, acesta a dat din cap si am plecat spre masina.

-Pa copiii!am spus noi.

-Sa nu mai faceti vreo prostie pana ne intoarcem!le-am spus uitandu-ma urat la ei.

-Da mami!au spus ei inocenti. Pa!

Am iesit pe usa si ne-am dus spre garaj, unde am luat masina mea si am plecat spre scoala, in fine liceu…Tot aia!

-Pot sa conduc eu?a intrebat Emm cu o fata de ingeras.

-Bine!i-am raspuns zambind.

-Yuhuuu!a tipat acesta! Te iubesc Bellisor!am ras la porecla lui.

Acesta s-a pus pe locul soferului si eu pe locul de langa el. A apasat pe acceleratie si zburam la propiu pe sosea. Emmet radea si zambea exact ca un copil mic. Era asa de scump cu gropitele acelea, pur si simplu le ador!

„Dar nu se compara cu Edward!”a spus  o voce din capul meu. „De unde naibi a venit si asta?”m-am intrebat surprinsa. Am oftat si am observat ca intrasem in parcarea liceului. Am coborat si ne-am dus spre Edward si Rose. „Doamne cat de bine arata Edward…..De unde imi vin gandurile astea?!”m-am gandit exasperata. Am oftat zgomotos si i-am salutat.

-Hey!am spus imediat ce-am ajuns langa ei.

-Hey Bella!mi-a spus Edward. Acestia sunt fratii mei Alice si Jasper!a spus aratand spre o fata cu parul tepos, mai scunda decat mine si un baiat cu parul blond, care parea in chinuri. „Sangele uman!”m-am gandit.

-Buna!le-am spus.

-Buna Bella!a spus Alice. Am auzit atatea despre tine! Cat ma bucur sa te cunosc!a continuat ea sarind.

-WOW! De unde atat energie?!am intrebat amuzanta.

-Asa e ea!a spus Rose zambind.

-Ma bucur sa te cunosc Alice!i-am zis zambind.

-V-om fi cele mai bune prietene! Desigur si tu Rose!a spus Alice si ne-a luat pe amandoua de gat.

-Ce ore aveti?a intrebat Edward.

-Arta!am spus

-Rose si noi tot arta avem!a spus Aice.

-Voi baieti?i-am intrebat

-Sport!au spus ei in cor

-Super deci ne vedem la pranz?i-a intrebat Rose.

-Da!au spus ei.

Toti am plecat spre orele noastre.

____________________________________________________________
Gata si capitolul 4 scris d emine(vaniLLa) sper sa va placa si-mi cer scuze ca a venit atat de tarziu,dar mai scriu la un fic pe care nu sunt sigura daca il voi publica….so sper s ava placa si sa comentati

kisses

O da! Aici aveti imbracamintea lui Bella

Lasă un comentariu