Capitolul 2(partea a II-a)

-Jake, pai ne-am mutat aici. Sti in Alaska n-am mai putut sta, plus ca ne-am certat cu familia Denali.
-De ce?m-a intrebat.
-Geloasa,a spus Emmet.
-De ce? a continuat el.
-O sti pe blonda din clanul Denali? am spus.
“Oare ce-o avea Isabella cu Tanya?”. M-am uitat urat la tipul cu parul aramiu si am spus atat de incet incat doar urechile de vampir pot auzi.
-Edward Cullen, nu ma cheama Isabella , ci Bella,am spus. Asa-i mai bine!am zambit.
„Doamne ce zambet are, simt ca mi se inmoaie genunchi”aprope m-a pufnit rasul cand am auzit gandul lui Edward.
Emmet m-a condus pana la clasa si m-a sarutat. „Ah cat il iubesc eu pe uriasul meu”.
“Firar! Are iubit! Poate totusi mai am o sansa la ea?!” se gandea Mike, “Pacat ca Bells e cu sugatoarea aia de Emmet, nu zic ca nu e detreaba, tipu e super amuzant,dar nu mi se pare potrivit pentru ea. Off Bella, Bella daca ai sti tu cat de mult te iubesc!” asta era Jacke. “Gata Edward, calmeazate! Gandestete la Rose. Firar! Nici gandul la superba mea Rose nu mai era asa de important ca innainte! Pot sa jur ca Bella Swan o sa fie moartea mea!”se gandea Edward iar eu am chicotit.
Edward se uita la padure, dar imediat ce a auzit un scartait de la scaunul de langa el-fiind singurul loc liber din clasa-a intors capul. “Super!” am zambit la exclamatia lui “Doamne ia-ma ca nu stiu cat mai rezist!” am inceput sa rad si imediat m-am uitat la telefon prefacandu-ma ca am primit ceva amuzant.
M-am intors la Edward si i-am spus.
-Buna sunt Isabella Marie Swan, dar dupa cum ti-ai dat seama imi place mai mult Bella! Scuze ca trebuie sa ma suporti, dar e singurul loc liber din clasa,am zis zambind, dar el era prea abatut in gandurile lui.
M-am incruntat si i-am spus mai apasat ca sa-l trezesc din visare.
-Hey! Ma auzi? Ca daca nu spune-mi ca sa nu mai vorbesc singura!am spus.
-A da , scuze nu eram atent! Ce spuneai?
-Am spus ca imi cer scuze ca trebuie sa ma suporti ,dar fiind singurul loc liber, n-am avut alta varianta,am spus si am lasat parul sa formeze o perdea.
-Nu e nici un deranj!am zil el intr-un zambet. Apropo eu sunt Edward Cullen,dar cred ca ma stii din parcare,a spus amuzat.
-Isabella Marie Swan, dar prefer Bella. Nu suport ca cineva sa-mi zica Isabella.
S-a aplecat spre mine si mi-a soptit varadn sa ma tachineze.
-Si daca eu ti-as zice Isabella,ce-ai face?ma intrebat.
M-am uitat un minut ametita la el-din cauza ochilor- si m-am aplecat spre el(“Doamne tine-ma sa nu sar pe ea si s-o saraut!”se gandea el) si am soptit.
-Vrei sa vorbesti de unu singur de acum in colo?l-am intrebat
-Adica?
-Adica foarte simplu domnule Edward, n-o sa raspund,am spus ironica.
M-am intors la ora cand am auzit gandurile lui Edward „CE? CUM? NIMIC?” se uita la mine ca un prost.
-Edward daca te mai uiti asa la mine o sa zica lumea ca te chinui? Ce-ai patit esti in durere?l-am intrebat amuzata.
-Nu,mi-a raspuns nervos.
„O cititorul de ganduri nu mai poate citi ganduri?”ma gandeam ironica.
Clopotelul a sunat. A ramas blocat.
-Cand a trecut asa de repede ora?a intrebat cu voce tare.
Am inceput sa rad.
-Pai daca toata ora m-ai ingaurit, erai atat de concentrate ca sa ma ingauresti incat n-ai observat ca a trecut ora,am spus amuzata.
S-a intor sa raspuna, dar eu eram prea concentrata pe uriasul meu. Emm a pus mana pe Edward,iar acesta s-a intors plictisit
-Hey! Eu sunt Emmet. Si tu esti?
-Edward,a spus plictisit.
-Aha si ce-ai urmatoarea ora?
-Pai matematica,a spus si s-a strambat.
-Si eu! Merg cu tine sa-mi arati unde e clasa. Te superi?
-Nu,a spus.
-Pa pa pitico,a spus si m-a sarutat, “Stai stai! Nu e Bella mea, ci Bella lui!”.
Abia m-am abtinut sa nu pufnesc in ras, e asa de comic cand se gandeste la mine asa.
-Pa pa uriasule.
Am plecat exact in directia opusa lor.
Restul orelor a decurs normal, am facut cunostinta cu Rosalie, perechea lui Edward. Rose e super de treaba si are o pasiune-ca mine de asemenea- pentru masini.
Edward a intrat la cel putin 5 minute dupa noi, si-a luat de mancare si s-a asezat la masa cu noi lund-o in brate si sarutand-o pe Rose.
-Buna!a spus.
-Hey!au spus Rose si Emmet in cor.
-Buna,am spus distrata, am avut o viziuna cum ca Aro masuna. Eu trebuie sa plec!am spus si m-am ridicat.
-Vin si eu cu tine!a spus Emmet.
-Nu trebuie sa vii, stai aici! Am putina treaba si oricum nu cred ca vrei sa auzi vechiile discutii cu Mary, Jane si Alec.
-Aham…Ok,mi-a spus si m-a sarutat.
Am iesit aproape fugind din cantina. Cum am iesit pe una telefonul a inceput sa-mi sune.
-Da Aro?!am spus folosind vocea lui dulce de serpoi.
-Bella! Ma bucur sa te aud! Mi-e dor de tine!a excalamat el
„Si porci zboara Aro, si porci zboara!”am gandit ironica. Nu ma intelegeti gresit imi iubesc fratele, dar e un serpoi si avid de putere, a omorat-o chiar pe sora noastra, Didyame.
-Bella vreau ca tu si restul sa va intoarceti in Volterra!
-Nu fratioare! Nu pot veni! Tocmai am inceput scoala.
-Bella trebuie sa vii,avem nevoie de tine! Esti cea mai importanta cu puterile tale.
-Tie numai la asta iti sta gandul!l-am acuzat.
-Bine, bine, scuze,dar macar ii poti trimite pe Jane si pe Alec. Am nevoie de ei in garda. Sti foarte bine cat de importanti sunt!
-Nici nu ma gandesc! Jane si Alec sunt copii mei si nu-i trimit in misiuni periculoase si nici sa nu te gandesti la Mary. Oricum in 3 zile incep si ei liceul. Hai sa schimba subiectul!
-Bine. Ceilalti ce faceti? Caius ma intreaba intruna de verisorul lui,a spus chicotind.
-Eh, sunt bine toti. Poti sa-i spusi lui Caius ca verisorul lui e bine si pus pe sotii.
-Ce-a mai facut?
-Pai ei bine vineri,au venit niste prieteni, care nu sunt vampiri si m-am apucat sa gatesc, ca au stat si sambata si dumnica la noi, si ei mananca mult,am spus razand. I-am cerut verisorului lui un cutit si mi-a adus un fierastrau electric.
Am spus incepand sa rad. Deja imaginadumi-l pe Emm cu fierastraul taind paine si masa. La capatul celalalt se auzeau mai multe rasete.
-Tipic lui!a spus Caius.
-Mda!am zis stergandu-mi o lacrima imaginara.
Defapt puteam plange, dar asta era numai in situati importante.
-Bine Bell! Atunci mai vorbim,nu?! Dar totusi cum terminati clasa ii vreau pe Jane si Alec inapoi in garda!
-Pa Aro! Si nu, sunt copii mei si am terminat!
Am inceput sa merg si n-am observat cand m-am izbit de ceva. Era Edward care imediat s-a ridicat si mi-a intins mana ca sa ma ajute sa ma ridic. I-am prins mana si l-am luat in brate incepand sa plang.
-Ii iubesc Edward, nu vreau sa mi i-a!
-N-o sa-i i-a nimeni Bella, o sa am eu grija,a spus el.
Dar el nu stie cum sunt ei!
-Tu nu-i cunosti! Nu sti prin cate metode si minciuni incerca sa mi i-a.
-Bella! Gata! Calmeazate , o sa am grija sa nu-i i-a, te rog linistestete.
-Bella! Ce s-a intamplat?m-a intrebat Emmet.
-Emmet o sa vin in weekend in coace!
-Gata calmeazate,a spus si m-a luat in brate. N-o sa se intample nimic, te iubeste prea mult ca sa te faca sa suferi!
-Da, dar…am spus suspinand.
-Nici un dar!mi-a spus el autoritar.Mergem acasa!s-a intors spre Edward. Poti sa ne invoiesti de la restul orelor, m-as duce eu, dar nu cred ca e momentul potrivit s-o las singura.
-Desigur,iar cartile vi le aduc eu dupa ore. Ok?a intrebat.
-Da,a zambit. Mersi!
Emmet m-a luat in brate si am plecat. Am stat acasa incerand sa ma calmez.
-Bells e timplu pentru ritual!a zis Jane zambind draceste.
Cineva a batut la usa,iar Mary s-a dus sa raspunda, intimp ce noi am inceput ritualul.
-Bells au venit!a strigat ea. Poftiti in casa,a spus glaciar.
M-am dus nervoasa,pregatita sa-l injur pe Aro,dar cand i-am vazut pe Rose si Edward am zambit
-Mary nu sunt ei! Deci cred ca ar trebui sa fii mai draguta!
-Nu?s-a uitat la ei mirata. Scuze am crezut ca sunteti vulturii!a spus amuzata.
-Ti-am adus cartile si masina!a spus Rose.
-Mersi!Chiar uitasem de ele!am zis.
-Si ce era cu bubuiturile acelea?
-Pai, tocmai faceam ritualul Swan,am spus.Veniti sa vedeti.
M-au urmat pana in spatele casei.
-Ooo! Persoane noi! Participa si ei?
-Emmy nu fi nepoliticos! Si nu nu participa!
-Emmy?a intrebat Edward razand.
-Belly-phoo! Nu-mi mai zice asa!
-Bine! Dar nici tu nu-mi mai zici!
-Mai vedem!
-Atunci iti zic Emmy in continuare sau vrei ursulet pufos?
Toti am ras,mai putin Emmy.
-Deci in ce consta aceste ritual?a intrebat Edward.
-Lupte!am spus toti.
-Si apoi jucam adevar s-au provocare!a zis Jane.
-Mai avem bautura?a intrebat Emmet.
-Nu!i-am raspuns.
-Yuhuu! Am scapat! a strigat el incepand sa sara.Deci va bagati?a intrebat Emmet.
-Da,a raspuns Edward. Tu Rose?
-Sigur!a zis zambind.
-Ok! Deci Emmet tu te lupti cu Rose, Alec cu Bella si Mary cu Edward si apoi tot Bella cu mine,a zis Jane.
-Mi-e imi convine!a zis Emmet. Dar sa nu va folositi puterile!
-Ok!
Luptele au inceput, Mary l-a batut pe edward si eu a castigat de fiecare data.
Apoi a urmat adevar sau provocare.
-Deci Edward adevar sau provocare?a intrebat Jane.
-Provocare!
-Hmmm, te provoc sa bei o cana de benzina si sa-l saruti pe Emmet!
A ramas masca.
-Dar….Astai razbunare!a zis Emmet.
-Cine te-a pus! A zis Jane cu o privie malefica.
-Dar eu ce treaba am cu razbunarea voastra?a intrebat el nevinovat.
-Pai trebuia sa-l pun sa sarute un baiat si nu putea fii Alec!a spus razand.
S-a uitat la Alec si acesta a iesit din camera. S-a intors cu o cana de benzina i-a dat-o“Doamne ajuta-ma sa scap!” a gandit si am inceput sa rad. “Ha ha ha! Hai sa radem de bietul Edward!”. A baut cana si se ruga sa scape barim de sarut. “Bleahh!” a gandit el.
-Eu nu-l sarut!a strigat Emmet. Prefer m-ai degraba o eternitate cu serpoiul!
“Cine-I serpoiul?”s-a gandit
L-am strafulgerat pe Emmet,iar acesta a incremenit.
-Scuze!a murmurat el.
-Sa nu se mai repete!am zis.
L-au prins pe Emmet si pe Edward si i-au obligat sa se sarute, Jane folosindu-si darul pe Edward. Cu scaraba l-a sarutat bagandu-i si lui benzina in gura. Toti am inceput sa rada si Alec le-a redat simturile astfel incat sa isi poata misca corpul.
-Bella mi-e mi-e foame!a spus Mary.
Ce vrei?am intrebat-o.
-Spaghete italiene!
-Ok!Stai putin!
In 20 de minute m-am intors cu doua portii de spaghete.
-Poftim!i-am spus.
-Mersi!
-Deci Mary, adevar sau provocare?a intrebat-o Edward.
-Adevar!
-Ce esti?
-Pai nu sunt vampir din cate se observa,dar nici varcolac.Sunt strigoi!
-Pai care diferenta?a intrebat Rose.
-Vampirii beau sange,strigoii mananca mancare umana si chiar foarte multa. Vampirii stralucesc la soare, strigoii nu. Vampirii pot fi omorati cu foc,pe cand strigoii cu un cutit de argind sfintit in mijlocul inimii in serile cu luna noua si ultimul patrar,iar vampirii sunt foarte multi,pe cand noi,stigoii,suntem foarte putini. Si ar mai fii multe de spus despre diferentele dintre vampire si strigoi.
-Aha!am spus el.
-Micul nostrum strigoias!a zis Emmet.
-Emmet n-o mai tachina! Sti ca nu-I place sa i se zica asa. Daca o mai tachinezi macar odata,ti-l confisc din nou pe Barnny!
-Nunn!a strigat el. Daca te atingi de Barnny al meu…nu stiu ce-ti fac,dar iti fac ceva!a spus el.
Toti am ras de el. Toata seara am jucat adevar sau provocare si dimineata pe la 5:00 Edward si Rose au plecat acasa.
__________________________________
Partea a doua este scrisa de mine(vaniLLa) si ne scuzati ca a aparut atat de tarziu, dar am fost in crize de timp.
Ps: Scuzati greselile de ortografie, dar sincer chiar nu am nici timp nici chef sa corectez:(

Un comentariu (+add yours?)

  1. Dy@nn@
    iul. 12, 2010 @ 07:55:31

    superb cap:X:X:X:X:X
    stai calma,eram, prea prinsa,ca sa obs greselile de ortografie:-j

    Răspunde

Lasă un comentariu